31 päivän palautusoikeus Ilmainen toimitus ja palautus Yli 88 000 ainutlaatuista mattoa Vuodesta 1998 Lähtien: Asiantuntija Käsin Solmittu Itämaiset Matot

Miten voimme auttaa sinua?

search
Yleistä mattoihin liittyvää
Yleistä tietoa Nain Trading
Tilaukseen ja maksuun liittyviä kysymyksiä
Lähetys, toimitus ja palautukset
Turvallisuus ja yksityisyys

Tilaukseen ja maksuun liittyviä kysymyksiä

  • Miten tilausprosessi toimii Nain Tradingissa?

    Kun olet löytänyt sopivan maton verkkokaupastamme, voit lisätä sen suoraan tuotteen yksityiskohtaisella sivulla "Lisää ostoskoriin" -painikkeella (laita se virtuaaliseen ostoskoriin). Näkymäsi siirtyy nyt automaattisesti ostoskoriin ja näyttää sinulle valitun tuotteen. Voit nyt etsiä lisää mattoja "Takaisin kauppaan" -painikkeesta tai suorittaa tilauksen seuraavan vaiheen "Jatka tilausta" -painikkeesta.
    Anna seuraavassa vaiheessa toimitusosoitteesi ja yhteystietosi. Napsauta sen jälkeen "Jatka"-painiketta ja noudata tilausprosessissa annettuja ohjeita. Saat kaikki tilauksen tiedot suoraan sähköpostitse tilauksen tekemisen jälkeen.

  • Mistä voin tarkkailla tilaustani?

    Tilausvahvistuksestasi, jonka saat sähköpostitse, kun olet onnistuneesti suorittanut tilauksesi, voit milloin tahansa tarkastella kaikkia tärkeitä tietoja. Lähetämme sinulle myös maton seurantanumeron sähköpostitse. Voit kysyä meiltä lisätietoja sähköpostitse tai puhelimitse, tai voit tarkastella niitä käyttämällä tilausnumeroasi täällä.

  • Voinko peruuttaa tai muuttaa tilausta?

    Kyllä, tilaus on mahdollista peruuttaa niin kauan kuin emme ole aloittaneet tilauksesi valmistelua lähetystä varten.
    Koska pyrimme nopeisiin toimituksiin, tämä prosessi alkaa yleensä tilauksesi rekisteröinnin jälkeen. Siksi emme voi taata, että voimme peruuttaa tilauksesi, teemme tietysti kaikkemme auttaaksemme sinua.
    Voit lisätä ja poistaa tuotteita ostoskoriin, jos et ole vielä suorittanut tilaustasi kassalla. Jos haluat peruuttaa jo tehdyn tilauksen, ota meihin yhteyttä joko puhelimitse numeroon +49 40 334 600 873 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
    Otamme tilauksesi takaisin.

  • Mitä maksutapoja voin käyttää?

    Tarjoamme erilaisia ​​maksutapoja, joista voit valita vapaasti.
    Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla: Luottokortti, PayPal ja pankkisiirto. Lisätietoja yksittäisistä maksutavoista löytyy täältä.

  • Kuinka turvallisia nämä maksutavat ovat?

    Käytämme verkkokaupassamme aina uusimpia turvallisuusstandardeja, jotta tietosi ovat meillä erityisen turvassa. Käytämme tiedonsiirrossa SSL (Secure Socket Layer) -turvastandardia, joka suojaa henkilötietojasi aina luvattomien kolmansien osapuolten pääsyltä. Tätä menettelyä käyttävät myös suuret rahoituspalvelujen tarjoajat. Luottokorttitiedot on suojattu Nain Tradingissä 3D Secure -tekniikalla.

  • Voinko tilata teiltä luettelon?

    Mattovalikoimamme on esillä vain verkkosivuillamme. Jos haluat tarkempia neuvoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected]

  • Mistä löydän NainTradingin pankkitilin?

    Tilauksen tehtyäsi saat automaattisesti tilausvahvistuksen, jossa on kaikki siirtoa varten tarvitsemasi tiedot.

  • Unohdin syöttää alennuskoodin. Miten voin käyttää sitä jälkikäteen?

    Hyväksymme mielellämme alennuskoodin manuaalisesti tilaukseesi. Jos alennuskoodi oli voimassa, lähetä se yhdessä tilausnumerosi kanssa asiakaspalveluumme [email protected] .

  • Milloin saan Klarna-laskun?

    Heti kun varastomme on lähettänyt tavarasi, saat meiltä toimitusvahvistuksen. Pian tämän jälkeen Klarna lähettää laskun ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on Klarna-sovellus, voit nähdä tilauksesi suoraan sovelluksessa ja ladata laskun.

  • Mistä löydän laskun/kuitin?

    Kaikki kuitit ja laskut lähetetään toimitusvahvistuksen mukana. Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected]

  • Mikä viitenumero tai käyttötarkoitus on merkittävä siirtolomakkeeseen?

    Kirjoita tilausnumerosi viitteeksi. Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksesta.

  • Min kuponkode virker ikke, hvad er årsagen?

    Tarkista, että kuponkikoodi on voimassa ostoskorissasi oleville tuotteille ja että sen voimassaoloaika ei ole päättynyt. Toisinaan alennettua kauppatavaraa ei voida soveltaa yhdessä kuponkikoodin kanssa. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etkö löytänyt oikeaa vastausta?