Mattomme lähetetään joko taiteltuina tai rullattuina ja voit ottaa ne heti käyttöösi. Mahdolliset lähetyksestä johtuvat rypyt tasoittuvat itsestään. Matoista voi heti käyttöön oton jälkeen irrota nukkaa, joka johtuu liiallisesta villasta joka irtoaa käytön takia. Nukan irtoaminen loppuu yleensä muutaman imurointikerran jälkeen. Jos olet ostanut ohuen maton, suosittelemme liukuestoa maton alle.
Olemme verkkokauppa ja koko mattovalikoimamme on esillä verkossa. Jäljennämme kaikki tuotteet mahdollisimman tarkasti, jotta voimme esitellä värit ja laadun parhaalla mahdollisella tavalla. Poikkeustapauksissa eksklusiivisia mattoja voi tutustua paikan päällä Hampurin näyttelytilassamme ajanvarauksella. Varaa aika asiakaspalvelustamme vähintään 48 tuntia etukäteen.
Ajanvaraukset voidaan tehdä päivittäin sähköpostitse osoitteeseen i[email protected] tai puhelimitse numeroon +49 40 334 600 873
Jos pidät matosta, voit ottaa sen suoraan mukaasi.
Kun olet löytänyt sopivan maton verkkokaupastamme, voit lisätä sen suoraan tuotteen yksityiskohtaisella sivulla "Lisää ostoskoriin" -painikkeella (laita se virtuaaliseen ostoskoriin). Näkymäsi siirtyy nyt automaattisesti ostoskoriin ja näyttää sinulle valitun tuotteen. Voit nyt etsiä lisää mattoja "Takaisin kauppaan" -painikkeesta tai suorittaa tilauksen seuraavan vaiheen "Jatka tilausta" -painikkeesta.
Anna seuraavassa vaiheessa toimitusosoitteesi ja yhteystietosi. Napsauta sen jälkeen "Jatka"-painiketta ja noudata tilausprosessissa annettuja ohjeita. Saat kaikki tilauksen tiedot suoraan sähköpostitse tilauksen tekemisen jälkeen.
Kyllä, tilaus on mahdollista peruuttaa niin kauan kuin emme ole aloittaneet tilauksesi valmistelua lähetystä varten.
Koska pyrimme nopeisiin toimituksiin, tämä prosessi alkaa yleensä tilauksesi rekisteröinnin jälkeen. Siksi emme voi taata, että voimme peruuttaa tilauksesi, teemme tietysti kaikkemme auttaaksemme sinua.
Voit lisätä ja poistaa tuotteita ostoskoriin, jos et ole vielä suorittanut tilaustasi kassalla. Jos haluat peruuttaa jo tehdyn tilauksen, ota meihin yhteyttä joko puhelimitse numeroon +49 40 334 600 873 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Otamme tilauksesi takaisin.
Tarjoamme erilaisia maksutapoja, joista voit valita vapaasti.
Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla:
Luottokortti, PayPal ja pankkisiirto. Lisätietoja yksittäisistä maksutavoista löytyy täältä.
EU:n sisällä tarjoamme ilmaisen toimituksen ja ilmaisen palautuksen. Tietyn tilausarvon ylittyessä ilmainen toimitus koskee myös EU:n ulkopuolisia maita. Mattosi toimituskulut näkyvät automaattisesti ostoskorissa, kun olet syöttänyt maasi.
Toimitus EU:n alueella ja EU:n lähialueilla kestää yleensä 1-4 työpäivää. EU:n ulkopuolella se voi kestää kauemmin.
Nain Tradingin kautta tilattu palautuslähetys on maksuton EU:n alueella asuville asiakkaille. Saat kaikki tiedot ja palautuslipukkeen sähköpostitse.
Tietoa palautuskustannuksista muihin EU:n ulkopuolisiin maihin löydät täältä.
Täällä voit valita, mitä tietoja voidaan kerätä verkkosivustollamme käymisen aikana.
Keräämme tietoja vierailusi aikana näyttääksesi sinulle asiaa koskevaa sisältöä tuotteista. Valitsemme sinulle merkityksellistä sisältöä käyttämällä tietoja aiemmista ostoista ja vuorovaikutuksesta sivustosi kanssa. Välitämme nämä tiedot salatussa muodossa kolmansille osapuolille, kuten Facebookille ja Googlelle. Tämän avulla voimme näyttää asiaankuuluvia mainoksia verkkosivustoilla ja kolmansien osapuolten sovelluksissa.
Käytämme näitä tietoja parantaaksemme ostokokemustasi, estääksemme petoksia ja testataksemme uusia toimintoja. Lisäksi tavoitteenamme on analysoida myymälästä saatuja käyttäjäkokemuksia sekä liiketoimintaa.
Tiedot, joita nämä palvelut keräävät, ovat välttämättömiä verkkosivustojemme teknisen toteutuksen kannalta, perusostotoimintojen tarjoamiseksi sekä turvallisuus- ja petostenestotarkoituksiin. Aina päällä.