31 päivän palautusoikeus Ilmainen toimitus ja palautus Yli 88 000 ainutlaatuista mattoa Vuodesta 1998 Lähtien: Asiantuntija Käsin Solmittu Itämaiset Matot

Miten voimme auttaa sinua?

search
Yleistä mattoihin liittyvää
Yleistä tietoa Nain Trading
Tilaukseen ja maksuun liittyviä kysymyksiä
Lähetys, toimitus ja palautukset
Turvallisuus ja yksityisyys

Lähetys, toimitus ja palautukset

  • Paljonko maton lähetys maksaa?

    EU:n sisällä tarjoamme ilmaisen toimituksen ja ilmaisen palautuksen. Tietyn tilausarvon ylittyessä ilmainen toimitus koskee myös EU:n ulkopuolisia maita. Mattosi toimituskulut näkyvät automaattisesti ostoskorissa, kun olet syöttänyt maasi.

  • Kuinka kauan maton toimitus kestää?

    Toimitus EU:n alueella ja EU:n lähialueilla kestää yleensä 1-4 työpäivää. EU:n ulkopuolella se voi kestää kauemmin.

  • Kuinka matot lähetetään?

    Mattomme ovat joko rullattuja (runners) tai taitettuja ennen toimitusta. Sen jälkeen ne pakataan turvallisesti suojakalvoon omiin kaksoisseinämäisiin laatikoihimme ja kuljetuskumppanimme noutaa ne.

  • Matto ei miellytä minua, voinko palauttaa sen?

    Voit palauttaa maton meille jos et ole tyytyväinen mattoon. Lainmukaisen palautusoikeuden lisäksi saat meiltä 31 päivän palautusoikeiden. Matto on pitkäaikainen sijoitus jonka takia haluamme antaa sinulle pitkän harkitsemisajan.
    Lisätietoja palautusoikeudestasi löydät täältä.

  • Mitä minun on muistettava, kun palautan tavaroita?

    Jos haluat palauttaa maton meille, ota meihin henkilökohtaisesti yhteyttä soittamalla numeroon +49 40 334 600 873 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Tämän jälkeen lähetämme sinulle pakettimerkin tai järjestämme lähetyksen noudettavaksi tiloistasi.

    Vaihtoehtoisesti voit myös {A-A-ACC}tässä Hallitse tilaustasi ja pyydä palautusetiketti 31 päivän kuluessa.

  • Onko palautus minulle maksuton?

    Nain Tradingin kautta tilattu palautuslähetys on maksuton EU:n alueella asuville asiakkaille. Saat kaikki tiedot ja palautuslipukkeen sähköpostitse.
    Tietoa palautuskustannuksista muihin EU:n ulkopuolisiin maihin löydät täältä.

  • Mattoni on vahingoittunut toimituksessa. Miten toimia?

    Jos harvinaisessa tapauksessa matto vahingoittuu toimituksen aikana, ilmoita mahdollisesta vahingosta rahdinkuljettajalle heti toimituksen yhteydessä ja dokumentoi vahinko. Ilmoitathan siitä meille suoraan puhelimitse: +49 40 334 600 873 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Keskustelemme sitten kanssasi jatkomenettelystä.

  • Minulla ei ole enää alkuperäispakkausta, miten minun pitäisi pakata matto palautusta varten?

    Käyttäkää vastaavaa suojapakkausta maton suojaamiseksi kuljetuksen aikana.

  • Milloin saan hyvityksen palautuksesta?

    Tavaroiden palauttamisen pitäisi olla nopeaa ja vaivatonta. Kun palautuksesi on noudettu, kestää yleensä 3-4 työpäivää, ennen kuin se saapuu varastollemme. Kun saamme palautukset, ne desinfioidaan, ja pätevä varastohenkilökuntamme tarkistaa, että matto on palautettu siinä kunnossa kuin se on lähetetty. Kun palautus on suoritettu, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi. Palautukset maksetaan yleensä tilillesi 1-3 pankkipäivän kuluessa vahvistuksen vastaanottamisesta riippuen siitä, miten olet maksanut tilauksesi. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun Klarnan kautta, suosittelemme, että otat yhteyttä Klarnaan ja ilmoitat palautuksestasi, jotta sinun ei tarvitse käyttää rahaa.

    .
  • Miten tilaukseni toimitetaan?

    Tilauksen toimittamiseen käytettävät kuljetusyhtiöt voivat vaihdella asuinpaikkakunnastasi sekä paketin koosta ja painosta riippuen. Tarjoamme kuitenkin aina vähintään yhden ilmaisen toimitusvaihtoehdon EU:n, Sveitsin, Ison-Britannian ja Norjan sisällä. Tilauksessasi käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot näkyvät kassalla. Kun matto on lähetetty varastosta, saat sähköpostitse seurantanumeron ja tiedot arvioidusta toimitusajasta. Toimitusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimituspäivästä.

Etkö löytänyt oikeaa vastausta?