Vielä 31 päivän jälkeen kun olette saanut mattonne, voitte palauttaa sen meille ilman selvitystä palautuksen syystä, ja saada rahanne takaisin.
Matto näyttää hyvältä, mutta ei sittenkään sovi niin hyvin Teidän sisustukseenne ? Ei ongelmaa, sillä me tiedämme kuinka tärkeää on, että Te olette tyytyväisiä ja onnellisia valintaanne. Joko kaupassa tai netissä, se ei ole aina niin helppoa kuvitella, miltä matto näyttää omassa kodissa. Sen vuoksi Te voitte meillä palauttaa mattonne aivan yksinkertaisesti vielä 31 päivää saatuanne ostoksen itsellenne. Vastaanottamisen jälkeen palautamme Teille kauppasumman takaisin tilillenne.
Lyhyen viestin jälkeen yhteen yhteenottovaihtoehdoistamme, kuten sähköposti tai puhelinnumero, tarjoamme Teille Teidän henkilökohtaisen palautuslomakkeen ja linkin, jonka avulla voitte seurata palautuksen etenemistä. Ajankohdan jolloin luovutatte tuotteen logistiselle toimijallemme, voitte luonnollisesti itse valita.
Maton palautuessa meille, palautamme kauppasumman mukaisen korvauksen tilillenne, Toiveestanne muutamme myös mielellämme tilaustanne, jos esimerkiksi löydätte toisen mieluisemman vaihtoehdon meidän online-kaupastamme. Näin toimii prosessi nopeasti ja helposti Teille, ilman että Teidän täytyy huolehtia yksityiskohdista.
Palauttamisoikeuteen kuulumattomia ovat tilauksesta valmistetut matot, missä Te olette antaneet meille tehtäväksi. Jokaisen maton tulee olla palautuksen yhteydessä moitteettomassa kunnossa.
Täällä voit valita, mitä tietoja voidaan kerätä verkkosivustollamme käymisen aikana.
Keräämme tietoja vierailusi aikana näyttääksesi sinulle asiaa koskevaa sisältöä tuotteista. Valitsemme sinulle merkityksellistä sisältöä käyttämällä tietoja aiemmista ostoista ja vuorovaikutuksesta sivustosi kanssa. Välitämme nämä tiedot salatussa muodossa kolmansille osapuolille, kuten Facebookille ja Googlelle. Tämän avulla voimme näyttää asiaankuuluvia mainoksia verkkosivustoilla ja kolmansien osapuolten sovelluksissa.
Käytämme näitä tietoja parantaaksemme ostokokemustasi, estääksemme petoksia ja testataksemme uusia toimintoja. Lisäksi tavoitteenamme on analysoida myymälästä saatuja käyttäjäkokemuksia sekä liiketoimintaa.
Tiedot, joita nämä palvelut keräävät, ovat välttämättömiä verkkosivustojemme teknisen toteutuksen kannalta, perusostotoimintojen tarjoamiseksi sekä turvallisuus- ja petostenestotarkoituksiin. Aina päällä.