31 päivän palautusoikeus Ilmainen toimitus ja palautus
Nain Trading
Flash Sale: 10% alennus kaikesta koodilla: FLASH10 - Vain lyhyen aikaa

Miten voimme auttaa sinua?

search
Yleistä mattoihin liittyvää
Yleistä tietoa Nain Trading
Tilaukseen ja maksuun liittyviä kysymyksiä
Lähetys, toimitus ja palautukset
Turvallisuus ja yksityisyys
Ota yhteyttä

FAQ

  • Mitä uuteen mattoon liittyvää tulisi huomioida?

    Mattomme lähetetään joko taiteltuina tai rullattuina ja voit ottaa ne heti käyttöösi. Mahdolliset lähetyksestä johtuvat rypyt tasoittuvat itsestään. Matoista voi heti käyttöön oton jälkeen irrota nukkaa, joka johtuu liiallisesta villasta joka irtoaa käytön takia. Nukan irtoaminen loppuu yleensä muutaman imurointikerran jälkeen. Jos olet ostanut ohuen maton, suosittelemme liukuestoa maton alle.

  • Onko teillä näyttelytilaa tai myymälää, jossa voin katsella mattoja ennen ostamista?

    Olemme verkkokauppa ja koko mattovalikoimamme on esillä verkossa. Jäljennämme kaikki tuotteet mahdollisimman tarkasti, jotta voimme esitellä värit ja laadun parhaalla mahdollisella tavalla. Poikkeustapauksissa eksklusiivisia mattoja voi tutustua paikan päällä Hampurin näyttelytilassamme ajanvarauksella. Varaa aika asiakaspalvelustamme vähintään 48 tuntia etukäteen.
    Ajanvaraukset voidaan tehdä päivittäin sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon +49 40 334 600 873
    Jos pidät matosta, voit ottaa sen suoraan mukaasi.

  • Miten tilausprosessi toimii Nain Tradingissa?

    Kun olet löytänyt sopivan maton verkkokaupastamme, voit lisätä sen suoraan tuotteen yksityiskohtaisella sivulla "Lisää ostoskoriin" -painikkeella (laita se virtuaaliseen ostoskoriin). Näkymäsi siirtyy nyt automaattisesti ostoskoriin ja näyttää sinulle valitun tuotteen. Voit nyt etsiä lisää mattoja "Takaisin kauppaan" -painikkeesta tai suorittaa tilauksen seuraavan vaiheen "Jatka tilausta" -painikkeesta.
    Anna seuraavassa vaiheessa toimitusosoitteesi ja yhteystietosi. Napsauta sen jälkeen "Jatka"-painiketta ja noudata tilausprosessissa annettuja ohjeita. Saat kaikki tilauksen tiedot suoraan sähköpostitse tilauksen tekemisen jälkeen.

  • Voinko peruuttaa tai muuttaa tilausta?

    Kyllä, tilaus on mahdollista peruuttaa niin kauan kuin emme ole aloittaneet tilauksesi valmistelua lähetystä varten.
    Koska pyrimme nopeisiin toimituksiin, tämä prosessi alkaa yleensä tilauksesi rekisteröinnin jälkeen. Siksi emme voi taata, että voimme peruuttaa tilauksesi, teemme tietysti kaikkemme auttaaksemme sinua.
    Voit lisätä ja poistaa tuotteita ostoskoriin, jos et ole vielä suorittanut tilaustasi kassalla. Jos haluat peruuttaa jo tehdyn tilauksen, ota meihin yhteyttä joko puhelimitse numeroon +49 40 334 600 873 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
    Otamme tilauksesi takaisin.

  • Mitä maksutapoja voin käyttää?

    Tarjoamme erilaisia ​​maksutapoja, joista voit valita vapaasti.
    Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla: Luottokortti, PayPal ja pankkisiirto. Lisätietoja yksittäisistä maksutavoista löytyy täältä.

  • Paljonko maton lähetys maksaa?

    EU:n sisällä tarjoamme ilmaisen toimituksen ja ilmaisen palautuksen. Tietyn tilausarvon ylittyessä ilmainen toimitus koskee myös EU:n ulkopuolisia maita. Mattosi toimituskulut näkyvät automaattisesti ostoskorissa, kun olet syöttänyt maasi.

  • Kuinka kauan maton toimitus kestää?

    Toimitus EU:n alueella ja EU:n lähialueilla kestää yleensä 1-4 työpäivää. EU:n ulkopuolella se voi kestää kauemmin.

  • Onko palautus minulle maksuton?

    Nain Tradingin kautta tilattu palautuslähetys on maksuton EU:n alueella asuville asiakkaille. Saat kaikki tiedot ja palautuslipukkeen sähköpostitse.
    Tietoa palautuskustannuksista muihin EU:n ulkopuolisiin maihin löydät täältä.

Etkö löytänyt oikeaa vastausta?

Nain Trading käyttää evästeitä, jotta sivustomme toimivat luotettavasti ja varmasti sekä näyttääksesi sinulle asiaan liittyvää sisältöä ja henkilökohtaisia tarjouksia.
Jos napsautat "OK", voimme välittää evästeiden avulla kerätyt tiedot kolmansille osapuolille (markkinointikumppaneillemme). Jos et halua sopia, rajoitamme tärkeisiin evästeisiin. Lisätietoja ja kaikki vaihtoehdot löytyvät "preferenssit" -kohdasta. Voit säätää näitä milloin tahansa myöhemmin. Löydät lisätietoja tietosuojailmoituksestamme.